تاریخچه مرکز علمی کاربردی واحد 12

     موسسه آموزش عالی نظام الملک با بهره گیری از سیستم های دانشگاهی و تجربیات خود در بخش کارشناسی رشته های دانشگاهی و هدایت تیم های علمی، مرکب از اساتید شاغل در گروه های علمی آموزش عالی امروز با هدف کاهش بخش عمده ای از هزینه های عمومی و تربیت نیروهای کارا و متخصص همراه با به کارگیری روش های صحیح تعلیم و آموزش، که بالطبع زمینه ساز توسعه علمی و ارتقای سطح دانش عمومی کشور خصوصا با همکاری مراکز دانشگاهی و آموزش عالی کشور اقدام به برگزاری دوره های علمی-کاربردی نموده است .این آموزش ها به حدی مفید واقع گردیده است که زمینه ساز اشتغال اکثر فارغ التحصیلان در دوره ها بوده است آمار کسب شده طی برگزاری چند دوره گذشته نشان دهنده ی آن است که مراکز، موسسات ،شرکت ها و سازمان های متعدد از فارغ التحصیلان این دوره ها برای بخش های عملیاتی خود استقبال شایان توجهی کردند.
موسسه نظام الملک در سال 1377 دوره های کوتاه مدت با مجوز رسمی دانشگاه جامع علمی کاربردی در رشته های : مدیریت MIS "سیستم های اطلاعاتی مدیران " – تربیت حسابدار – تربیت حسابرس – مدیریت تولید – مدیریت فروش – مدیریت بازاریابی بین الملل – گرافیک و کاربرد آن در تبلیغات – مدیریت صادرات و واردات و ... برگزار و گواهی مهارت های هر رشته با نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی صادر گردیده است.
در اردیبهشت سال 1382 با مجوز دانشگاه جامع علمی کاربردی دوره های پودمانی گرافیک رایانه و آموزش زبان انگلیسی با عنوان واحد فرهنگ و هنر 12 فعالیت آموزشی خود را آغاز کرده و به جهت تحول مثبت و سازنده این موسسه, رشته پودمانی نقاشی ایرانی نیز به دوره های مذکور اضافه شد.
این مرکز از سال 1383 فعالیت خود را با دانشگاه های خارجی تحت عنوان کمبریج آغاز کرد و همچنین دوره های مهارتی علمی کاربردی با عناوین جدید : طراحی – نقاشی با رنگ و روغن – ماکت سازی و نیز با گرفتن مجوز رسمی از مرکز آموزش مدیریت دولتی در رشته های IT – CDL به برگزاری دوره های مربوطه با موفقیت اقدام نمود.
سال 1386 با اخذ مجوز از دانشگاه جامع علمی کاربردی دوره های کاردانی فیلم سازی انیمیشن – فیلم سازی تدوین – گریم و ماسک و معماری به مجموعه برگزاری دوره های آموزشی این موسسه اضافه گردید.
این مرکز از نیمه دوم سال 1389 فعالیت دیگری با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن آغاز کرده و اقدام به برگزاری دوره های تخصصی – ارتقا پایه در رشته های مرتبط جهت بازآموزی مهندسان و ارتقا سطح علمی آنها با بهره گیری از اساتید مجرب و مورد تایید سازمان نظام مهندسی معدن آغاز نموده و این همکاری همچنان ادامه دارد.
این مرکز همچنین با همکاری موسسه علامه قطب راوندی دوره های آموزش زبان فرانسه و انگلیسی و تربیت مترجم دایر نموده است.
مفتخریم اعلام نماییم این موسسه با بهره مندی از حضور بیش از 150 استاد عضو هیات علمی دانشگاه های معتبر کشور توانسته است با عملکرد عالی و با کیفیت کاری مطلوب توانمندی خود را در تربیت فارغ التحصیلانی با کسب مهارت های ارزشمند و کاربردی به جامعه تقدیم دارد.
فارغ التحصیلان کاردانی این موسسه به لحاظ مهارت های کسب شده به راحتی جذب بازار کار شده و یا در مقطع کارشناسی ادامه تحصیل میدهند و یا در فضاهای فرهنگی و عرصه های علمی در ایران و خارج از کشور مشغول به فعالیت میشوند.
این موسسه آموزشی به عنوان یک مرکز کارآفرین در سطح دانشگاه جامع علمی کاربردی شناخته شده است و با پذیرش 1800 دانشجوی کاردانی در حال تحصیل و 360 دانشجوی کارشناسی و بیش از 5500 فارغ التحصیل در رشته کاردانی دارد، تلاش خود را جهت بهبود کیفیت آموزشی و برگزار کننده دوره آکادمیک و کوتاه مدت مد نظر دارد.
       آدرس

    تهران، خیابان انقلاب اسلامی، پیچ شمیران، ابتدای خیابان دکتر شریعتی، خیابان حقوقی، پلاک 61

    با سلام! برای گفتگو در WhatsApp روی نام کارشناس مرکز کلیک کنید و یا برای ما ایمیل ارسال کنید
    info@uast12.ir

       ارتباط از طریق WhatsApp
    Close and go back to page